02 august 2011

Poveste

Am scris in aceasta saptamana despre obiecte handmade realizate din ziar. Da, trageti o privire:)

Cuvantul te ajuta, te face sa iti aduci aminte, te doare sau te bucura. Scos din context pentru tine poate insemna orice, iar pentru mine, orice altceva. Azi va vorbesc despre franturi.
Imi aduc aminte ca atunci cand eram copil, iar globurile pentru bradul de Craciun erau marea lor majoritate de sticla, ai mei le impachetau cu grija in cutii, invelite in hartie de ziar. In fiecare an stateam si incercam sa descifrez stirile si eram nespus de bucuroasa cand gaseam o parte din titlul ziarului si data lui. Istorie, franturi de viata.


Restul articolului il gasesti aici.
Am inserat aici obiectul meu preferat, pe care l-as purta oricand. Este realizat de pantoficaro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu