11 decembrie 2011

Genti pentru mama si fiica

Am realizat doua gentute pentru Cristina si fiica ei, Maria. Cristina si-a dorit o geanta neagra,  practica, incapatoare, dar nu prea mare ca dimensiuni. Am folosit catifeaua raiata pentru exterior si un soi de stofa gri la interior. Am adaugat un buzunar cu fermoar, iar ca interior la buzunar am folosit bumbacelul din care am facut captuseala pentru gentuta draguta a Mariei. Geanta Cristinei are clapa cu ornament si se inchide cu fermoar.

Maria are doar 3 anisori.Pentru ea am creat ceva vesel, din catifea raiata rosie. Am adaugat muulte floricele. Gentuta cea mica a Mariei se inchide cu capse.
Cele doua gentute impreuna au costat 60 de lei. Separat, geanta mamei, Cristina costa 45 de lei, iar cea a fetitei Maria, 25 de lei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu