14 iulie 2011

Link party



EN: I've decided to participate to a link party because I'm a fan of the hosting site. And for fun:) I posted a handmade crochet glove I absolutely addore that I made for my Gothic Lolita Collection. Hope you enjoy it:)
So I won't forget: I am Ioana Popa, from Romania, nice to meet you:)

RO: M-am hotarat sa particip la un link party, asa de distractie. Sunt creatii minunate pe blogul asta si mi-am spus, de ce nu! Am participat cu o creatie foarte draga mie, manseta crosetata manual care face parte din colectia Gothic Lolita.

3 comentarii:

  1. E in regula. Link-ul sa inteleg ca va aparea pe blog in blogroll si nu pe portal?
    Va rog sa folositi ca titlu "Gentutze handmade by Ioana Popa"
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara
    Imi cer scuze pentru intirziere in privinta raspunsului meu (stiu ca par neserios dar sa stiti ca nu sunt - am avut niste probleme personale si am pierdut din vedere o parte din lucrurile pe care le aveam de facut in privinta site-urilor). V-am adaugat linkul cu titlul dorit.
    Va doresc toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  3. BUna
    Ti-am adaugat linkul cu titlul dorit. Si intradevar linkul este pe blog nu pe portal

    RăspundețiȘtergere