29 martie 2011

Cu drag, pentru copii

Noul meu articol de pe breslog este dedicat suta la suta articolelor pentru copii. Vei gasi acolo sugestii pentru petrecerea de botez, sau pentru aranjarea camerei celui mic. De asemenea, am facut cateva mentiuni despre hainute inedite pe care le poti achizitiona din magazinele breslo, precum si accesorii pentru domnisoare. Iata inceputul articolului.
Ador lucrusoarele mici si simpatice, colorate si vesele pentru copii. Sunt mamica cu ceva experienta de acum si tot ce pot spune este ca m-am saturat de conformism in ceea ce priveste hainutele, accesoriile si obiectele decorative pentru copii. Asa ca azi m-am hotarat sa va arat si voua ce minunatii de lucrusoare am gasit pe breslo.
Continuarea impreuna cu fotografii impresionante o gasesti aici.
Din magazinul meu, saptamana aceasta eu am promovat fustita tutu, sau fustita de balerina, sau fustita de printesa. Mai mutle detalii despre tutu gasesti aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu